sreda, 20. april 2011

Žica, žica, žica,...

Včeraj sem se udeležila delavnice, na kateri sem odkrila novo strast - žico :))) Že dolgo sem si želela poskusiti s tem, ampak brez nekega teoretično-praktičnega predznanja ne gre, zato sem čakala. Odprlo se mi je novo obzorje ;)

Tile žičnati zelenčki mi najbolj sedejo:


V temle kompletku mi prstan ni preveč všeč, sama tehnika je sicer enkratna, samo sem delala brez nekega predhodnega načrta, kakšen naj bi bil končni izdelek, zato bom prihodnjič naredila drugače ;)


Tole sta še dva polizdelka, ki ju bom uporabila pri oblikovanju ogrlic, idejo imam, moram še izdelati perlice in kupiti žico, seveda ;)


Metuljček mi žal ni uspel, ker sem uporabila pretanko žico, potem pa sem raje poskušala še druge zadeve (npr. perle iz barvaste žice so super stvar), bo pa na vrsti takoj, ko pridem do materiala.

2 komentarja:

  1. Vse so zelo lepe, sploh če si to delala prvič. Prstan je tudi zelo lep, nekaj posebnega.

    Karmen

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, čisto prvič je tole ;) Ampak zdaj me tako prsti srbijo :D

    OdgovoriIzbriši